OMW RJnO - Wiadomości
Klub Sportowy ARTEMISFoto


2 etap OMW 16.06.2017

- Mapy z trasami;
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami;
- wyniki zbiorcze za dwa etapy.

Zaległe z pierwszego etapu:
- analiza międzyczasów.

2 etap OMW 12.06.2017

Dziękujemy za Wasze przybycie w ten gorący dzień. Dziękujemy!
Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
Niestety, cztery osoby w kategorii M-20 decyzją kierownika zawodów zostały zdyskwalifikowane za przejazd przez tory (spisane przez sędziego punktowego).

2 etap OMW 10.06.2017

To już jutro!
Lista startowa kategoriami.
Nie zapomnijcie drobnych: 3 zł bezzwrotnych za czip i 5 zł kaucji za numer startowy.
Przyda się też coś na komary i osłona od słońca (zapowiada sie słoneczna i gorąca pogoda).
Na starcie będzie puszka startowa - każy startujący odbija ją na czipie w momencie startu.
Uwaga: przez teren zawodów przebiega linia kolejowa - obowiązuje absolutny zakaz wchodzenia na nasyp. Przekraczanie linii kojejowej tylko przejściami pod nasypem.

2 etap OMW - centrum 9.06.2017

Długości tras:
M-20 - 14,5 km , 12 PK
M40, K20, M17 - 13,2 km, 11 PK
M60, K40, K17 - 11 km, 10 PK
Open, K14, M14 - 7,2 km, 9 PK
Open R, K12, M12, spacer- 6 km, 8 PK

2 etap OMW - centrum 8.06.2017

Dojazd do Siechnic od Wrocławia: wyjazd drogą krajową nr 94, minąć Wschodnią Obwodnicę Wrocławia, na światłach w Siechnicach skręcić w lewo w ul. Świerczewskiego, dalej prosto w ul. Polną, wzdłuż torów i na Most Oławski. Centrum Zawodów to niewielka polanka po lewej stronie (prosimy nie wjeżdżać na nią autami).
dojazd do Siechnic
Parkowanie wzdłuż ul. Polnej.
Centrum Zawodów

2 etap OMW 29.05.2017

Już za chwilę ruszamy na rowery - w niedzielę 11.06 odbędzie się OMW w RJnO. Tym razem wracamy na tereny zalewowe Lasów Siechnickich - malownicze starorzecze, gęste lasy i z nagła pojawiające się rozległe polany. Zgłaszajcie się!
Podczas tego etapu będzie też możliwość odebrania zaległych dyplomów i medali.

1 etap OMW 23.04.2017

Dziękujemy za Wasze przybycie mimo bardzo kaprysnej pogody. Mieliśmy słońce, deszcz i grad, a Wy mieliście w sobie to zacięcie, dla którego warto robić zawody. Dziękujemy!
Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.

1 etap OMW 22.04.2017

To już jutro!
Lista startowa kategoriami.
Parametry tras:
K-12, M-12 - 8,0 km, 9 PK
K-14, M-14 - 11,1 km, 13 PK
K-17, M-17, K-20 - 18,8 km, 17 PK
M-20 - 22,5 km, 15 PK
K-40, M-60 - 15,1 km, 12 pk
M-40 - 16,4 km, 14 PK
Open-R - 6,5 km, 6 PK
Open - 7,5 km, 10 PK
Spacer - 6,8 km, 10 PK

1 etap OMW 21.04.2017

Centrum zawodów: na końcu ul. Żużlowców (nad Odrą). Parkowanie wzdłuż ul. Żużlowców. Starajcie się parkować po jednej stronie (lasu), tak by zostawić przejazd. Nie zapomnijcie drobnych na opłaty: 5 zł zwrotnych za numer i 3 zł za wypożyczenie czipa.
Podczas etapu odbędzie się otwarcie stałych punktów.

OMW 2017 3.03.2017

Przed nami jubileuszowe XXV Otwarte Mistrzostwa Wrocławia. Gdzie będziemy jeździć?
Etap 1: 23.04 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Wrocław - Las Rędzińśki (ostatni raz byliśmy tam w 2016 r.).
Etap 2: 11.06 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Las Siechnicki (ostatni raz byliśmy w 2013 r.).
Etap 3: 15.10 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Wrocław - Las Mokrzański (ostatni raz byliśmy tam w 2014 r.).

Zawody odbywać się będą przy użyciu elektronicznego potwierdzania punktów (zawodnik będzie miał czipa), do punktacji końcowej zaliczane będą dwa najlepsze starty z trzech. Pamiętajcie o zaznaczaniu w zgłoszeniu, czy wypożyczacie czipa.

Informacja o tym jak wyglądają zawody z użyciem czipa, dla tych, którzy jeszcze nie startowali:
Na zawody trzeba mieć 8 zł, czyli 5 zł kaucji za numer startowy (do zwrotu, gdy oddajecie numer) i 3 zł za wypożyczenie czipa (nie do zwrotu, ponieważ organizator wypożycza czipy z innego klubu). Prosimy o wyliczone drobne.
W biurze zawodów każdy uczestnik dostaje czip SI - plastikowy sztyft z czipem w środku. Czip posiada swój unikatowy numer. Ten numer jest przypisany w programie komputerowym do nazwiska zawodnika. Nie wolno zamieniać się czipami. Zawodnik montuje czip na stałe do roweru - gumką lub sznurkiem (co sprawia, że zawodnik na punkcie musi sie stawić z rowerem), tak by czipa nie zgubić. Czip nie może latać swobodnie, bo zahaczy o gałęzie i się oderwie.
Na starcie sędzia sprawdza umocowanie czipa.
W lesie stoją punkty - stojaki z lampionem biało-pomarańczowym, perforatorem i puszką SI. Zawodnik będący na właściwym punkcie wkłada czipa do puszki i czeka na sygnał dżwiękowy i świetlny, który potwierdza zapis na czipie. Na czipie zapisuje się zarówno numer punktu jak i czas. Jeżeli puszka nie reaguje na włożenie czipa (zdarza się to rzadko), to zawodnik potwierdza punkt dziurkując mapę perforatorem.
Jeżeli zawodnik pomyli kolejność punktów (np. podbił 1 punkt, potem 2, 4, 3, 5) to musi wrócić do pierwszego złego punktu i kontynuować prawidłową kolejność (punkt 3, punkt 4, 5). System pomija przy sprawdzaniu dodatkowe punkty, sprawdza tylko prawidłową kolejność trasy.
Na mecie zawodnik podbija puszkę z napisem "Finish". W tym momencie kończy się zapis na czipie.
W biurze obliczeniowym zawodnik zczytuje i oddaje czipa oraz dostaje wydruk ze swoim przejazdem. Na wydruku jest czas startu, czas mety, długość jazdy, każdy punkt, który podbił ze swojej trasy wraz z międzyczasami pomiędzy punktami oraz punkty, których nie podbił lub ominął na trasie.

Wydaje się skomplikowane? Tylko do pierwszego startu! System pozwala na zbudowanie ciekawych tras nawet w miarę małym terenie.

Czipy będą wydawane na miejscu, w biurze.
Biuro czynne od 9:30. Po zgłoszeniu się do biura:
- podpisać oświadczenie o starcie i zwrocie czipa
- pobrać czipa i numer startowy
- zapłacić za wypożyczenie czipa (3 zł) i kaucję za numer (5 zł)
- czip i numer przymocować do roweru
- zapoznać się z minutą startową - pierwszy zawodnik startuje o 11:00. Jeżeli ktoś ma 33 minutę startową to znaczy, że startuje 11:33.
- zgłosić się na start dwie minuty przed startem (na starcie jest zegar)
- słuchać poleceń sędziego startu: sprawdzi czipa i prawidłowość wejścia do strefy startu, powie kiedy wystartować
- pobrać mapę w swojej kategorii w ostatnim boksie startowym, zorientować ją sobie (start i meta są w jednym miejscu, na mapie są zaznaczone trójkątem i podwójnym kółkiem)
- przejechać trasę zgodnie z wyznaczoną kolejnością na mapie (są punkty węzłowe, to znaczy takie, które trzeba podbić kilka razy na trasie np. jako punkt 3 i 12). Gdy ktoś się pomyli w kolejności, to trzeba wrócić do ostatniego dobrego punktu i od niego kontynuować trasę.
- dojechać do mety, podbić ją
- zgłosić się do biura, zczytać czipa i oddać go
- odprężyć się po jeździe, podyskutować ze znajomymi i konkurentami
- oddać numer startowy do biura.
Na mecie będzie toaleta i woda do picia.

Z ciekawości, dla zabicia czasu czekając na najbliższych w centrum zawodów, dla zdrowotności, z powodu szwankującego sprzętu lub zwyczajnie ot tak - bez powodu zapraszamy chętnych na krótki spacer z mapą przy okazji każdego etapu OMW w RJnO. Spacer będzie na kartach startowych (obowiązują wcześniejsze zgłoszenia w celu przygotowania map).

Wszyscy zawodnicy dostaja mapę papierową terenu z zaznaczonymi punktami, które mają po kolei znaleźć. Punkty są na drogach. Zabawa polega na czytaniu mapy, wyborze wariantu dojazdu do danego punktu i odnajdywaniu swoich punktów w jak najkrótszym czasie.
Jeśli ktoś używa GPS do odczytywania gdzie się znajduje w danej chwili, to można powiedzieć, że przez to sprawia, że są nierówne warunki współzawodnictwa dla innych (ten zawodnik ma wspomaganie).

Dlatego prosimy o nieużywanie gps do nawigacji podczas pokonywania trasy, a tylko ewentualnie do rejestrowania swojego śladu gps do późniejszych analiz.

Nieodebrane dyplomy i medale za 24. OMW 2016 będą do odbioru na pierwszym etapie.

zakończenie OMW 15.11.2016

Zapraszamy na zakończenie i podsumowanie tegorocznej edycji OMW! Termin: 17.11.2016 (czwartek). Godzina: 17:30. Miejsce: Siedziba DFS, ul. Borowska 1-3. Puchary i medale czekają!

3 etap OMW 21.10.2016

Mapy z trasami do analizy przebiegów

3 etap OMW 16.10.2016

Dziękujemy za Wasze przybycie mimo jesiennej pogody!
Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami.
Wyniki zbiorcze OMW w RJnO 2016 (plik exel). Zakończenie odbędzie się wspólnie z zakończeniem OMW w BnO. Szczegóły podamy wkrótce.
Gratulujemy zwycięzcom!

3. etap OMW 2016 16.10.2016

Lista startowa kategoriami

3 etap OMW 15.10.2016

Opis terenu od budowniczego tras Piotrka Spiliszewskiego: miejscami mokro, drogi główne bite, utwardzone, a drogi boczne i ścieżki często trawiaste. Las w większości przejrzysty, sporo przecinek. Część dróg zmieniła się właśnie w przecinki.
Wszyskie starsze kategorie mają pod koniec trasy punkt widokowy w centrum zawodów! Droga asfaltowa nie jest zakazana do jazdy, jednak należy zachować na niej szcze3gólną ostrożność, ponieważ odbywa się na niej ruch kołowy i pieszy.
Parametry tras:
K-12, M-12, Open-R, Spacer - 4,5 km, 7 PK
K-14, M-14, Open - 6,3 km, 8 PK
K-17, M-17, K-40, M-60 - 12,7 km , 10 PK
K-20, M-40 - 14,1 km, 11 PK
M20 - 18,0 km, 16 PK

3 etap OMW 13.10.2016

Centrum zawodów: łąka w Lesie Rędzińskim. Parkowanie wzdłuż ul. Żużlowców. Starajcie się parkować po jednej stronie (lasu), tak by zostawić przejazd. Nie zapomnijcie drobnych na opłaty: 5 zł zwrotnych za numer i 3 zł za wypożyczenie czipa.
Niestety ze względów technicznych niezależnych od nas otwarcie stałych punktów nie odbędzie się podczas tego etapu OMW.

3 etap OMW 20.09.2016

Przed nami trzeci, ostatni etap OMW 2016! Podczas tego etapu odbędzie się otwarcie stałych punktów w Lesie Rędzińskim w ramach projektu "Znajdź się w lesie". Informacja, dla tych, którzy nie wiedzą co to takiego. Na stronie znajdzsiewlesie.pl można wybrać mapę z trasą wyznaczoną na stałych punktach, wydrukować ją sobie lub ściągnąć na telefon i wybrać się do lasu na trening lub wycieczkę. Projekt obejmuje Dolny Śląsk, na razie jest 5 terenów, a baza map stopniowo sie rozrasta.
Mapy z trasami z 2012 r.
Dodatkowo zapoznajcie się z wynikami zbiorczymi OMW w RJnO za dwa etapy (plik exel)

Mistrzostwa Dolnego Śląska w RJnO 29.08.2016

Ponieważ do kolejnego etapu jest jeszcze daleko, zapraszamy Was na Mistrzostwa Dolnego Śląska w Rowerowej Jeździe na Orientację! Zawody odbędą się 10-11.09.2016 w okolicach Obornik Śląskich. Będą to trzy jazdy: średni dystans, sprint i klasyk. Zapraszamy wszystkich do startu!
Zawodom towarzyszyć będą imprezy ogólnopolskie: dla dzieci zarejestrowanych w Polskim Związku Orientacji Sportowej wszystkie starty będą stanowić dodatkowo Puchar Najmłodszych, dla licencjonowanych zawodników dorosłych drugi start będzie w ramach Mistrzostw Polski. Gdyby ktoś z Was zapragnął wystartować i zdobyć medal Mistrzostw Polski to Polski Związek Orientacji Sportowej dopuszcza wykup licencji jednorazowej (na jedne zawody) za 35 zł. Kontakt do biura PZOS: biuro@zielonysport.pl, tel. 022-625-56-91.

2 etap OMW 12.06.2016

Dziękujemy za Wasze roześmiane twarze!
Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami.

2. etap OMW 2016 12.06.2016

Lista startowa kategoriami

2. etap OMW 2016 11.06.2016

Parametry tras (budowniczy tras - Marcin Drewniak):
K-12, M-12, Open-R, Spacer - 4,0 km, 6 PK
K-14, M-14, Open - 6,5 km, 9 PK
K-17, K-40, M-60 - 10,0 km , 10 PK
K-20, M-17, M-40 - 12,0 km, 12 PK
M20 - 16,0 km , 12 PK
Drogi suche, leśne i gruntowe, gęsta sieć dróg. Budowniczy zapewnia, że jest przejezdnie i miło. Na mapie zaznaczony jest obszar zakazany - trwa tam wycinka drzew. Uwaga: pod koniec maja w lesie prowadzono opryski drzewostanu i obowiązuje bezwzględny zakaz jedzenia jakichkolwiek owoców runa leśnego (np. poziomek) do końca tygodnia!

2. etap OMW 2016 10.06.2016

Centrum zawodów: miejscowość Siedlec, rozwidlenie ulic Leśnej i Jeździeckiej. Najszybszy dojazd z Wrocławia - ul. Kamieńskiego, Raków Wlk. i Pasikurowice. Parking wdłuż ul. Leśnej (po lewej stronie jadąc od centrum wsi).
Nie zapomnijcie drobnych 8 zł (3 zł za wypożyczenie czipa oraz 5 zł kaucji za numer startowy).

1 etap OMW 25.04.2016

Dziękujemy za Wasze tak liczne przybycie i czarowanie pogody. Dzięki Waszym uśmiechom pogoda utrzymała się cały dzień!
Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami.
- wyniki zbiorcze OMW w RJnO (plik exel)
Zdjęcia:
- zdjęcia Dominika
Mapy: - mapy z trasami

1etap OMW 2016 23.04.2016

Centrum zawodów: boisko za wałem na przedłużeniu ul. Tatarakowej. Parkingi koło kościoła, wdłuż ul. Tatarakowej i przy ul. Strachocińskiej. Nie zapomnijcie drobnych 8 zł (3 zł za wypożyczenie czipa oraz 5 zł kaucji za numer startowy). Dzisiaj zamieścimy długości tras.
Lista startowa kategoriami
Parametry tras (budowniczy tras - Dominik Mirowski):
M20 - 18,6 km , 16 PK
K17, K-20, M-17 - 11,7 km , 11 PK
M-40 - 16,9 km, 17 PK
M60, K40 - 9,1 km, 9 PK
K-14, M14 - 7,5 km, 8 PK
K12, M-12 - 4,1 km, 5 PK
Open, Open-R - 7,5 km, 5 PK
Spacer - 5,8 km, 5 PK

Centrum Laser-Tag partnerem OMW 2016 11.04.2016

Miło nam poinformować, iż naszym partnerem w tegorocznym cyklu OMW w Rowerowej Jeździe na Orientację będzie Kwatera Główna. Jeśli chcielibyście spróbować czegoś nowego, doznać dreszczyku emocji lub po prostu pobawić się zapraszamy Was w to miejsce. Laser Tag to najnowocześniejsza odmiana symulacji pola walki. Mroczny labirynt, prawdziwi przeciwnicy i realistyczny karabin strzelający wiązką światła, zapewnią każdemu ogromną dawkę emocji i adrenaliny.
Na I. etapie 24.04.2016 r. (niedziela) w Lesie Smoczym będą do wygrania 3x4 wejściówki do Kwatery Głównej! Wygrać może każdy, gdyż darmowe bilety rozdamy podczas losowania na końcu etapu. Zapraszamy również do śledzenia nowości na facebooku Kwatery Głównej

OMW 2016 10.03.2016

Przed nami XXIV Otwarte Mistrzostwa Wrocławia. Gdzie będziemy jeździć?
Etap 1: 24.04 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Wrocław - Las Smoczy (ostatni raz byliśmy tam w 2012 r.).
Etap 2: 12.06 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Malin (teren odkryty w ubiegłym roku).
Etap 3: 16.10 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Wrocław - Las Rędziński (ostatni raz byliśmy tam w 2012 r.).

Zawody odbywać się będą przy użyciu elektronicznego potwierdzania punktów (zawodnik będzie miał czipa), do punktacji końcowej zaliczane będą dwa najlepsze starty z trzech. Pamiętajcie o zaznaczaniu w zgłoszeniu, czy wypożyczacie czipa.

Informacja o tym jak wyglądają zawody z użyciem czipa, dla tych, którzy jeszcze nie startowali:
Na zawody trzeba mieć 8 zł, czyli 5 zł kaucji za numer startowy (do zwrotu, gdy oddajecie numer) i 3 zł za wypożyczenie czipa (nie do zwrotu, ponieważ organizator wypożycza czipy z innego klubu). Prosimy o wyliczone drobne.
W biurze zawodów każdy uczestnik dostaje czip SI - plastikowy sztyft z czipem w środku. Czip posiada swój unikatowy numer. Ten numer jest przypisany w programie komputerowym do nazwiska zawodnika. Nie wolno zamieniać się czipami. Zawodnik montuje czip na stałe do roweru - gumką lub sznurkiem (co sprawia, że zawodnik na punkcie musi sie stawić z rowerem), tak by czipa nie zgubić. Czip nie może latać swobodnie, bo zahaczy o gałęzie i się oderwie.
Na starcie sędzia sprawdza umocowanie czipa.
W lesie stoją punkty - stojaki z lampionem biało-pomarańczowym, perforatorem i puszką SI. Zawodnik będący na właściwym punkcie wkłada czipa do puszki i czeka na sygnał dżwiękowy i świetlny, który potwierdza zapis na czipie. Na czipie zapisuje się zarówno numer punktu jak i czas. Jeżeli puszka nie reaguje na włożenie czipa (zdarza się to rzadko), to zawodnik potwierdza punkt dziurkując mapę perforatorem.
Jeżeli zawodnik pomyli kolejność punktów (np. podbił 1 punkt, potem 2, 4, 3, 5) to musi wrócić do pierwszego złego punktu i kontynuować prawidłową kolejność (punkt 3, punkt 4, 5). System pomija przy sprawdzaniu dodatkowe punkty, sprawdza tylko prawidłową kolejność trasy.
Na mecie zawodnik podbija puszkę z napisem "Finish". W tym momencie kończy się zapis na czipie.
W biurze obliczeniowym zawodnik zczytuje i oddaje czipa oraz dostaje wydruk ze swoim przejazdem. Na wydruku jest czas startu, czas mety, długość jazdy, każdy punkt, który podbił ze swojej trasy wraz z międzyczasami pomiędzy punktami oraz punkty, których nie podbił lub ominął na trasie.

Wydaje się skomplikowane? Tylko do pierwszego startu! System pozwala na zbudowanie ciekawych tras nawet w miarę małym terenie.

Czipy będą wydawane na miejscu, w biurze.
Biuro czynne od 9:30. Po zgłoszeniu się do biura:
- podpisać oświadczenie o starcie i zwrocie czipa
- pobrać czipa i numer startowy
- zapłacić za wypożyczenie czipa (3 zł) i kaucję za numer (5 zł)
- czip i numer przymocować do roweru
- zapoznać się z minutą startową - pierwszy zawodnik startuje o 11:00. Jeżeli ktoś ma 33 minutę startową to znaczy, że startuje 11:33.
- zgłosić się na start dwie minuty przed startem (na starcie jest zegar)
- słuchać poleceń sędziego startu: sprawdzi czipa i prawidłowość wejścia do strefy startu, powie kiedy wystartować
- pobrać mapę w swojej kategorii w ostatnim boksie startowym, zorientować ją sobie (start i meta są w jednym miejscu, na mapie są zaznaczone trójkątem i podwójnym kółkiem)
- przejechać trasę zgodnie z wyznaczoną kolejnością na mapie (są punkty węzłowe, to znaczy takie, które trzeba podbić kilka razy na trasie np. jako punkt 3 i 12). Gdy ktoś się pomyli w kolejności, to trzeba wrócić do ostatniego dobrego punktu i od niego kontynuować trasę.
- dojechać do mety, podbić ją
- zgłosić się do biura, zczytać czipa i oddać go
- odprężyć się po jeździe, podyskutować ze znajomymi i konkurentami
- oddać numer startowy do biura.
Na mecie będzie toaleta i woda do picia.

Z ciekawości, dla zabicia czasu czekając na najbliższych w centrum zawodów, dla zdrowotności, z powodu szwankującego sprzętu lub zwyczajnie ot tak - bez powodu zapraszamy chętnych na krótki spacer z mapą przy okazji każdego etapu OMW w RJnO. Spacer będzie na kartach startowych (obowiązują wcześniejsze zgłoszenia w celu przygotowania map).

Wszyscy zawodnicy dostaja mapę papierową terenu z zaznaczonymi punktami, które mają po kolei znaleźć. Punkty są na drogach. Zabawa polega na czytaniu mapy, wyborze wariantu dojazdu do danego punktu i odnajdywaniu swoich punktów w jak najkrótszym czasie.
Jeśli ktoś używa GPS do odczytywania gdzie się znajduje w danej chwili, to można powiedzieć, że przez to sprawia, że są nierówne warunki współzawodnictwa dla innych (ten zawodnik ma wspomaganie).

Dlatego prosimy o nieużywanie gps do nawigacji podczas pokonywania trasy, a tylko ewentualnie do rejestrowania swojego śladu gps do późniejszych analiz.

Nieodebrane dyplomy i medale za 23. OMW 2015 będą do odbioru na pierwszym etapie.

3 etap OMW 10.10.2015

Lista startowa
Do zobaczenia na zawodach!

3 etap OMW 9.10.2015

Parametry tras:
M20 - 18 km , 16 PK
M40, K20, M17 - 13,2 km , 14 PK
M60, K40, K17 - 11,0 km, 10 PK
M14, K14, OPEN - 8,2 km, 9 PK
OPEN R, M12, K12, spacer - 5,3 km, 6 PK

3 etap OMW 8.10.2015

Dojazd samochodem do centrum we wsi Malin (koniec ul. Lipowej) z Wrocławia: trasą "5" na Poznań i Trzebnicę, w Krynicznie na światłach w prawo na Malin, potem trzymać się głównej drogi. Przez Malin na wprost do lasu (ul. Główną, potem przy krzyżu na wprost w ul. Lipową). Z uwagi na możliwe korki na DK 5 prosimy wyjechać z Wrocławia wcześniej.

3 etap OMW 30.09.2015

Możliwy dojazd PKP (prosimy upewnić się co do odjazdów bezpośrednio w informacji PKP):
- do stacji Siedlec Trzebnicki - przewóz rowerów z Wrocławia Głównego z przesiadką na Psim Polu, odjazd z Głównego o godz. 7:48 lub 9:26. Następnie rowerem ul. Wrocławską, Leśną, Ogrodową, koło Stadniny Koni "Victor" i drogą przez las - ok. 4 km.
- do stacji Szewce - przewóz rowerów z Wrocławia Głównego bezpośredni, odjazd 8:41. Następnie rowerem przez Szewce, Rogoż, Kryniczno i do Malina ok. 10 km.

3 etap OMW 27.09.2015

Przed nami ostatni etap tegorocznych rozgrywek OMW w RJnO. Mamy pierwsze zgłoszenia. Ścigać się będziecie na nowej mapie lasu Malin, na północ od Wrocławia: w okolicach wsi Malin i Ligota Piękna (gmina Wisznia Mała). Centrum zawodów na końcu ul. Lipowej w Malinie (pod lasem).
Las ze średnią widocznością, drogi głównie gruntowe, w tym jedna szybka, szutrowa. Teren lekko pofałdowany (różnica bezwględna wzniesień na terenie mapy to 15 m), w południowej części lekko podmokły.
Możliwy dojazd PKP.
Link do mapy bno z 1989 r.

2 etap OMW 4.08.2015

- Wyniki zbiorcze OMW w RJnO (plik exel).

2 etap OMW 21.06.2015

- Zdjęcia Marcina z trasy

2 etap OMW 16.06.2015

Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami. - mapy z trasami;
- zdjęcia Dominika;
- zdjęcia Daniela.

2 etap OMW 14.06.2015

Lista startowa
Do zobaczenia na zawodach!

2 etap OMW 11.06.2015

Centrum zawodów będzie przy Zamku Wojnowice (gmina Miękinia).
Samochody można parkować na świeżo wykoszonych trawiastych zatokach parkingowych przy głównej szosie Mrozów-Wojnowice, przed bramą wjazdową na teren zamku. Nie zajmujemy parkingu na terenie zamku.
Biuro, start i meta będą na łące na wschód od terenu zamkowego (poza zamkiem). Wygodne dojście od samochodów do tego centrum będzie wyznakowane (ok. 500 m).
Prosimy o zabranie drobnych 3 zł (bezzwrotne za wypożyczenie czipa) oraz 5 zł (do zwrotu za numer startowy).

1 etap OMW 2.05.2015

Mapy z trasami.

1 etap OMW 28.04.2015

Wyniki:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami.

1 etap OMW 27.04.2015

Zdjęcia Dominika
Wyniki będą juto około południa.

1 etap OMW 26.04.2015

Lista startowa
Do zobaczenia na zawodach!

1 etap OMW 25.04.2015

Długości tras:
K-12, M-12, Open-R, Spacer: 4 100 m, 7 pk
K-14, M-14, Open: 6 100 m, 8 pk
K-17, M-17, K-20: 11 900 m, 11 pk
M-20: 14 900 m, 14 pk
K-40, M-60: 8 000 m, 10 pk
M-40: 13 000 m, 12 pk
Trasy buduje dla Was Dominik Mirowski.

1 etap OMW 23.04.2015

Centrum zawodów za małym parkingiem przy rozwidleniu ulic: Lutyńskiej i Trzemielowickiej. Mało miejsca na samochody, więc prosimy by, w miarę możliwości, ograniczać liczbę aut.
Co jest niezbędne? Rower :-) Prosimy o zabranie drobnych 3 zł (bezzwrotne za wypożyczenie czipa) oraz 5 zł (do zwrotu za numer startowy).

1 etap OMW 24.03.2015

Przed nami XXIII Otwarte Mistrzostwa Wrocławia. Gdzie będziemy jeździć?
Etap 1: 26.04 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Wrocław - Las Ratyński (ostatni raz byliśmy tam w 2010 r.).
Etap 2: 14.06 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Wojnowice k. Mrozowa (teren odkryty w ubiegłym roku).
Etap 3: 11.10 (niedziela) godz. 11:00, miejsce: Malin (nowy teren).

Podobnie jak w roku ubiegłym zawody odbywać się będą przy użyciu elektronicznego potwierdzania punktów (zawodnik będzie miał czipa), do punktacji końcowej zaliczane będą dwa najlepsze starty z trzech. Pamiętajcie o zaznaczaniu w zgłoszeniu, czy wypożyczacie czipa.

Informacja o tym jak wyglądają zawody z użyciem czipa, dla tych, którzy jeszcze nie startowali:
Na zawody trzeba mieć 8 zł, czyli 5 zł kaucji za numer startowy (do zwrotu, gdy oddajecie numer) i 3 zł za wypożyczenie czipa (nie do zwrotu, ponieważ organizator wypożycza czipy z innego klubu). Prosimy o wyliczone drobne.
W biurze zawodów każdy uczestnik dostaje czip SI - plastikowy sztyft z czipem w środku. Czip posiada swój unikatowy numer. Ten numer jest przypisany w programie komputerowym do nazwiska zawodnika. Nie wolno zamieniać się czipami. Zawodnik montuje czip na stałe do roweru - gumką lub sznurkiem (co sprawia, że zawodnik na punkcie musi sie stawić z rowerem), tak by czipa nie zgubić. Czip nie może latać swobodnie, bo zahaczy o gałęzie i się oderwie.
Na starcie sędzia sprawdza umocowanie czipa.
W lesie stoją punkty - stojaki z lampionem biało-pomarańczowym, perforatorem i puszką SI. Zawodnik będący na właściwym punkcie wkłada czipa do puszki i czeka na sygnał dżwiękowy i świetlny, który potwierdza zapis na czipie. Na czipie zapisuje się zarówno numer punktu jak i czas. Jeżeli puszka nie reaguje na włożenie czipa (zdarza się to rzadko), to zawodnik potwierdza punkt dziurkując mapę perforatorem.
Jeżeli zawodnik pomyli kolejność punktów (np. podbił 1 punkt, potem 2, 4, 3, 5) to musi wrócić do pierwszego złego punktu i kontynuować prawidłową kolejność (punkt 3, punkt 4, 5). System pomija przy sprawdzaniu dodatkowe punkty, sprawdza tylko prawidłową kolejność trasy.
Na mecie zawodnik podbija puszkę z napisem "Finish". W tym momencie kończy się zapis na czipie.
W biurze obliczeniowym zawodnik zczytuje i oddaje czipa oraz dostaje wydruk ze swoim przejazdem. Na wydruku jest czas startu, czas mety, długość jazdy, każdy punkt, który podbił ze swojej trasy wraz z międzyczasami pomiędzy punktami oraz punkty, których nie podbił lub ominął na trasie.

Wydaje się skomplikowane? Tylko do pierwszego startu! System pozwala na zbudowanie ciekawych tras nawet w miarę małym terenie.

Czipy będą wydawane na miejscu, w biurze.
Biuro czynne od 9:30. Po zgłoszeniu się do biura:
- podpisać oświadczenie o starcie i zwrocie czipa
- pobrać czipa i numer startowy
- zapłacić za wypożyczenie czipa (3 zł) i kaucję za numer (5 zł)
- czip i numer przymocować do roweru
- zapoznać się z minutą startową - pierwszy zawodnik startuje o 11:00. Jeżeli ktoś ma 33 minutę startową to znaczy, że startuje 11:33.
- zgłosić się na start dwie minuty przed startem (na starcie jest zegar)
- słuchać poleceń sędziego startu: sprawdzi czipa i prawidłowość wejścia do strefy startu, powie kiedy wystartować
- pobrać mapę w swojej kategorii w ostatnim boksie startowym, zorientować ją sobie (start i meta są w jednym miejscu, na mapie są zaznaczone trójkątem i podwójnym kółkiem)
- przejechać trasę zgodnie z wyznaczoną kolejnością na mapie (są punkty węzłowe, to znaczy takie, które trzeba podbić kilka razy na trasie np. jako punkt 3 i 12). Gdy ktoś się pomyli w kolejności, to trzeba wrócić do ostatniego dobrego punktu i od niego kontynuować trasę.
- dojechać do mety, podbić ją
- zgłosić się do biura, zczytać czipa i oddać go
- odprężyć się po jeździe, podyskutować ze znajomymi i konkurentami
- oddać numer startowy do biura.
Na mecie będzie toaleta i woda do picia.

Z ciekawości, dla zabicia czasu czekając na najbliższych w centrum zawodów, dla zdrowotności, z powodu szwankującego sprzętu lub zwyczajnie ot tak - bez powodu zapraszamy chętnych na krótki spacer z mapą przy okazji każdego etapu OMW w RJnO. Spacer będzie na kartach startowych.

Wszyscy zawodnicy dostaja mapę papierową terenu z zaznaczonymi punktami, które mają po kolei znaleźć. Punkty są na drogach. Zabawa polega na czytaniu mapy, wyborze wariantu dojazdu do danego punktu i odnajdywaniu swoich punktów w jak najkrótszym czasie.
Jeśli ktoś używa GPS do odczytywania gdzie się znajduje w danej chwili, to można powiedzieć, że przez to sprawia, że są nierówne warunki współzawodnictwa dla innych (ten zawodnik ma wspomaganie).

Dlatego prosimy o nieużywanie gps do nawigacji podczas pokonywania trasy, a tylko ewentualnie do rejestrowania swojego śladu gps do późniejszych analiz.

Nieodebrane dyplomy i medale za 21. OMW 2013 będą do odbioru w przyszłym roku na pierwszym etapie.

OMW - zbiorcze i analiza etapu 3 21.10.2014

Za nami ostatni już etap OMW w RJnO, a poniżej ostatnie pliki:
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobec najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami;
- Wyniki zbiorcze OMW w RJnO (plik exel).
Dziękujemy za tak liczną Waszą obecność w tym roku na etapach OMW, gratulujemy Mistrzom Wrocławia oraz wszystkim zawodnikom mierzącym się z czasami trudnym terenem i zapraszamy w przyszłym roku!

Allegro - mapniki rowerowe 21.10.2014

Na allegro pojawił się mapnik rowerowy - może kogoś zainteresuje: link do aukcji.

3 etap - zdjęcia i mapy 20.10.2014

Poniżej linki (miłego oglądania):
- mapy z trasami z trzeciego etapu OMW;
- duuużo zdjęć Darii i Daniela;
- zdjęcia Daniela z dekoracji;
- zdjęcia Dominika.

3 etap 11.10.2014

Poniżej kilka plików, byście mogli poanalizować:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.

3 etap 11.10.2014

Lista startowa na 3 etap OMW Lista startowa - sprawdźcie i wszelkie nieprawidłowości zgłaszajcie do północy na adres ozam@gazeta.pl Osoby, które jadą z dziećmi najpierw pokonują własną trasę, a potem jadą w Open-R. Czas startu dla tych osób w kategorii dziecięcej będzie poprawiony, gdy wrócą z pierwszej trasy.

3 etap 6.10.2014

Zapraszamy na ostatnie rowerowanie w tym roku do Mrozowa k. Wrocławia (gmina Miękinia). Las dla nas nowy, ciekawy teren: w północnej części mapy zaskakujące zjazdy w starej cegielni, ścieżki do MTB i spore przewyższenia (sięgające 25 metrów), południowa część mapy bardziej płaska i spokojna. Szutrowe, gruntowe i piaszczyste drogi.
Centrum zawodów to zbieg ulic w Mrozowie: Odrzańskiej, Kwiatowej i Parkowej, ponad parkiem Zakładu Opiekuńczego (pałacyku).

2 etap - wyniki 13.05.2014

W niedzielę, przy pięknej pogodzie, 61 osób miało okazję ścigać się w uroczym miejscu - dawnym parku pałacowym w Szczodrem. Poniżej kilka plików, byście mogli poanalizować:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobez najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami.
- Wyniki zbiorcze OMW w RJnO po 2 etapie (plik exel)

2 etap - zdjęcia 12.05.2014

Zdjęcia Róży z wczorajszego 2. etapu Otwartych Mistrzostw Wrocławia w RJnO. Wyniki będą w nocy.

2 etap - szczegóły 10.05.2014

Jutro, na drugi etap rowerowania w 2014 roku zapraszamy do Parku Gminnego w miejscowości Szczodre (gmina Długołęka).
Dawny park pałacowy i zwierzyniec. Las zróżnicowany - od gęstego (w większości) do niemalże parkowego, łąki częściowo niekoszone. Tereny miejscami podmokłe (dawne wydobycie glinki, stawy, rowy). Drogi głównie gruntowe średnio i słabo przejezdne, miejscami o utrudnionej przejezdności oraz jedna szybka droga gruntowa. Teren lekko pofałdowany z kilkoma górkami w części zachodniej. Teren przecięty wydłużonym i wygiętym stawem.

Dojazd: droga z Wrocławia na Oleśnicę (można też z Obwodnicy Autostradowej Wrocławia), mijamy Mirków, w Długołęce trzymamy sie lewego pasa, skręt w lewo na światłach do Szczodrego. Jedziemy wzdłuż lasu ul. Parkową przechodzącą w Trzebnicką. Na rozwidleniu dróg skręcamy w prawo przez starą bramę do parku.
W Parku jest paking leśny na końcu asfaltówki.

Biuro czynne od godz. 9:00. Prosimy nie przyjeżdżać na ostatnią chwilę - potrzebujecie czasu na odebranie czipa/karty, zapłacenie za wypożyczenie (3 zł czip), zastaw za numer (5 zł), przypięcie numeru do roweru, zorientowanie się w otoczeniu i przygotowanie do startu :-) Prosimy, byście mieli drobne 3 zł za wypożyczenie czipa oraz 5 zł kaucji za numer startowy.

Lista startowa - sprawdźcie i wszelkie nieprawidłowości zgłaszajcie do północy na adres ozam@gazeta.pl Osoby, które jadą z dziećmi najpierw pokonują własną trasę, a potem jadą w Open-R. Czas startu dla tych osób w kategorii dziecięcej będzie poprawiony, gdy wrócą z pierwszej trasy.

Trasy buduje dla Was Marcin Drewniak. Długości tras:
K-12 M-12 Open-R Piesza 4.200 m 6 pk
K-14 M-14 Open 5.700 m 8 pk
K-17 K-40 M-60 8.400 m 10 pk
M-17 K-20 M-40 15.900 m 13 pk
M-20 18.400 m 15 pk
Trasy: Open-R, Open oraz Piesza idą na kartach. Pozostałe trasy na SportIdencie.
UWAGA 1:
Kierunek północy nie jest równoległy do krawędzi mapy!! Granatowe linie północy biegną na mapie ukośnie.

UWAGA 2:
Na trasie powrotnej do Wrocławia, 500 m za wjazdem na drogę szybkiego ruchu stoi radar, który na pewno nie jest atrapą.

A teraz o niezwykłej historii skromnej dzisiaj wsi i parku. Pełna skarbów, pocztówek i zdjęć strona miejscowości.
Książę oleśnicki Chrystian Ulryk wybudował pałac dla swojej żony Sybilli. Posiadłość została nazwana Sybillenort. W pałacu bywalo polscy królowie August II Mocny i August III. Na przełomie XVIII i XIX w. pałac został rozbudowany. Park pomagał projektować ten sam ogrodnik, który zaprojektował ogrody w Wilanowie. Szczodre stało się posiadłością znaną w całej Europie. Architektonicznie wzorowałał się na pałacu windsorskim, w parku urządzono zwierzyniec, w którym polowały europejskie osobistości. Pod koniec XIX w. stał się siedzibą króla Saksonii. Przed wojną w miejscowości istniały browar, cegielnia, teatr, kawiarnie, konsulat szwedzki, oranżeria, hotel-sanatorium, a po stawach pływały gądole... W czasie II wojny światowej w pałacu stacjonowało wojsko niemieckie. Pałac spłonął. W chwili obecnej zostały po nim dwie niewielkie oficyny, reszta została rozebrana. Obecnie stawy hodowlane należą do Ośrodka Zarybieniowego Polskiego Związku Wędkarskiego "Rybaczówka, który zajmuje się zarówno karpiami jak i drapieznymi rybami (w tym sandacze, sumy i szczupaki).

1 etap - zdjęcia 2.05.2014

Zaległe zdjęcia Piotrka z 1. etapu Otwartych Mistrzostw Wrocławia w RJnO

2 etap 25.04.2014

Mamy już pierwsze zgłoszenia na drugi etap OMW!

1 etap - mapy z trasami 31.03.2014

Mapy z trasami z pierwszego etapu OMW.

Zdjęcia Dominika.
Wyniki zbiorcze OMW w RJnO po pierwszym etapie (plik exel)
W centrum zawodów Róża zgubiła kompas na kciuka z kolorową tarczą. Znalazcę prosimy o kontakt z biurem KS Artemis: biuro@artemis.wroclaw.pl

1 etap - wyniki 30.03.2014

Dziękujemy za Waszą tak liczną obecność na 1. etapie Otwartych Mistrzostw Wrocławia w RJnO - wystartowało aż 108. zawodników w Lesie Leśnickim. Pogoda nam dopisała. Wielu z Was startowało po raz pierwszy i należą Wam się brawa!

Poniżej kilka plików, byście mogli poanalizować:
- wyniki - liczba w ostatniej kolumnie wskazuje stratę w minutach do zwycięzcy. NKL mówi o niesklasyfikowaniu z powodu braku punktu.
- międzyczasy - pogrubione międzyczasy w pierwszej linijce to czas narastający i miejsce zajmowane na trasie po danym punkcie. Druga linijka to międzyczas pomiędzy punktami. Gwiazdka oznacza najlepszy międzyczas w kategorii.
- analiza międzyczasów - to samo co w międzyczasach ale pokazane za pomocą kolorów: pierwsza linijka to czas narastający, druga to międzyczas między punktami. Zielony kolor oznacza najlepszy międzyczas, straty wobez najlepszego międzyczasu oznaczone są procentowo kolorami.

zmiana czasu na letni 29.03.2014

Pamiętajcie, że dzisiaj w nocy przestawiamy zegarki o godzinę do przodu - z godz. 1 na 2 w nocy. Nie spóźnijcie się na zawody :-)

Lista startowa - sprawdźcie i wszelkie nieprawidłowości zgłaszajcie do północy na adres biuro@artemis.wroclaw.pl

1 etap OMW - centrum i długości tras28.03.2014

Centrum zawodów - koniec ul. Junackiej. Parkujemy po lewej stronie i na parkingu leśnym po prawej za skrzyżowaniem z ul. Świerkową.

Biuro czynne od godz. 9:00. Prosimy nie przyjeżdżać na ostatnią chwilę - potrzebujecie czasu na odebranie czipa/karty, zapłacenie za wypożyczenie (3 zł czip), zastaw za numer (5 zł), przypięcie numeru do roweru, zorientowanie się w otoczeniu i przygotowanie do startu :-)

W związku z rekordem zgłoszeń i dostępną ilością czipów podjęliśmy decyzję, że kategorie: Open-R, Open oraz Piesza rozegrane będą na kartach papierowych (na punktach są perforatory, którymi podbija się w odpowiedniej kratce swoją obecność na punkcie. Każdy punkt ma inny układ bolców w perforatorach.

Długości tras:
Open-R 7,2 km, 5 punktów
Open 10,0 km, 8 pk
Spacerowa 5,3 km, 4 pk
K-12, M-12 6,6 km, 5 pk
K-14, M-14 8,8 km, 7 pk
K-17, M-17, K-20 12,7 km, 10 pk
M-20 16,3 km, 15 pk
M-40 11,8 km, 11 pk
K-40, M-60 10,9 km, 10 pk
Jutro dostępna będzie lista startowa.

1 etap OMW - teren 27.03.2014

Trasy buduje dla Was Dominik Mirowski. W lesie generalnie jest sucho, miejscami kałuże, na drogach po których jeździ ciężki sprzęt jest błotniście – warstwa błota po wierzchu, pod spodem twardo, aktualnie w kilku miejscach jest prowadzona ścinka. Wszędzie da się przejechać na rowerze krossowym na oponach uniwersalnych – jest kilka miejsc, gdzie najpierw trzeba zastanowić się nad wyborem drogi. Po ostatnich opadach jest miejscami błoto – lekkie, nie lepiące się za bardzo, głównie z mieszaniny tłucznia z ziemią, którą wysypywano drogi. Przy obecnej pogodzie do niedzieli podeschnie. Zieleń na razie w większości przejrzysta.
Zdjęcia Dominika z terenu.

-->

Klub Sportowy Artemis Wrocław - artemis.wroclaw.pl

Redakcja: Róża Spiliszewska - ozam@gazeta.pl